چرا تولید استرچ فیلم های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است؟

چرا تولید استرچ فیلم های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است؟

چرا تولید استرچ فیلم های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است؟

یکی از پرکاربردترین نایلون ‌های پلاستیکی جهت بسته ‌بندی محصولات صنعتی، تولید استرچ فیلم های صنعتی است؛ زیرا هزینه تولید این نایلون‌ های استرچ صنعتی ارزان‌تر و مناسب قیمت تر از سایر نایلون ‌های صنعتی است؛ بنابراین دارای قیمت پایین ‌تری هم خواهد بود. همچنین این نایلون ‌ها بازدهی و کیفیت بسیار بالایی دارند و خاصیت کشسانی و چسبندگی آن‌ ها نسبت به سایر نمونه ‌ها بهتر است، درنتیجه بسیار پر طرفدارند و در صنایع و تولیدات، جهت بسته ‌بندی کالاها و محصولات، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. هدف تولید استرچ فیلم های صنعتی، به‌ منظور استفاده آن‌ ها در کارخانه‌ ها، جهت بسته‌ بندی نهایی محصول ها است.

نام دیگر استرچ صنعتی، سلفون بسته‌ بندی نیز است. بسته‌ بندی محصولات و کالاها توسط نایلون ‌های استرچ باعث جلوگیری از ورود گردوغبار، میکرو ارگانیسم ‌ها و سایر عوامل خارجی به محصول می ‌شود و همچنین حمل ‌و نقل کالاها و طبقه‌بندی آن ‌ها با استفاده از آن به ‌راحتی انجام می‌ گیرد.

 

تعریف استرچ فیلم در تولید استرچ صنعتی

استرچ فیلم یکی از مدل ‌های کاربردی در تولید استرچ های صنعتی است و معمولاً از همان موادی که در تولید استرچ فیلم صنعتی به ‌کار رفته تولید می‌ شود. تنها تفاوتی که این فیلم‌ ها دارند این است که در تولید آن ‌ها از مواد پتروشیمی نیز استفاده شده است، از مزیت‌ های بسیار مهم این استرچ فیلم های صنعتی، شفافیت بالا و چسبندگی و کشش خوب آن ‌ها است.

 

تولید فیلم استرچ صنعتی

یکی از بهترین وسیله‌ ها جهت بسته ‌بندی کالاها، فیلم استرچ های صنعتی و یا همان سلفون‌ ها هستند. نایلون استرچ های صنعتی، پلاستیکی است که خاصیت کشسانی بالایی دارد و به دور محصول پیچیده می ‌شود، لازم به ذکر است که امروزه در کارخانه‌ های فراوانی در ایران، در زمینه تولید استرچ فیلم های صنعتی با کیفیت، فعالیت می‌ کنند.

تولید فیلم استرچ صنعتی در ابعاد و ضخامت ‌های متفاوتی بسته به نوع کاربرد، توسط مشتریان عزیز سفارش داده می ‌شود، امروزه در هر صنعتی لازم است تا عمل بسته ‌بندی محصولات و اجناس به ‌صورت مناسب و ایمن انجام شود، تا محصول تولید شده در امنیت کامل به دست مصرف ‌کننده برسد و ایرادی برای کالا پیش نیاید و محصول سالم و سلامت به دست مشتری عزیز برسد.

 

کاربرد استرچ فیلم های صنعتی

در صنایع مختلف استرچ فیلم های صنعتی یا سلفون های بسته ‌بندی، از پرکاربردترین لوازمی است که به‌ منظور عمل بسته ‌بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و باید افزود که مهم‌ ترین علت این محبوبیت، قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای این کالاها است. البته لازم به تاکید است که تولید استرچ های صنعتی، فارغ از قیمت مناسب و ارزان خود، دارای بازدهی بالا و فوق‌العاده‌ ای است و تولید‌ کنندگان زیادی از این محصول برای بسته ‌بندی محصولات و اجناس تولیدی خود استفاده می ‌کنند.

استرچ های بسته بندی انواع های زیادی دارد اما مهم ‌ترین آن ‌ها که در صنعت بسته بندی محصولات مورد استفاده می ‎‌شود، استرچ های پالت بند است که شما می ‌توانید در قسمت فروشگاه محصولات ما، تمام ویژگی ها و مشخصات این محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. همان ‌طور که قبلا به شما دوستان محترم گفتم، یکی از ویژگی ‌ها و خاصیت های مهم این نایلون ‌ها خاصیت کشسانی و چسبندگی خوب آن‌ ها است که باعث محافظت بیشتر از محصولات در برابر آسیب ها می ‌شود.

استرچ فیلم های صنعتی به ‌طو رکلی، به دو نوع اصلی تقسیم‌ بندی می ‌شوند که شامل نوع استرچ دستی و استرچ ماشینی است. در ادامه ویژگی ‌ها و خاصیت های این دو مدل از استرچ ها را برای شما شرح خواهم داد، پس همراه من باشید. همچنین این محصولات کاربرد های دیگری نیز دارند. شما عزیزان می توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر، مقاله ای که در مورد کاربرد های استرچ فیلم را که توسط تیم فنی سایت نوشته شده است، مطالعه نمایید.

 

استرچ فیلم صنعتی دستی

در تولید این استرچ فیلم های صنعتی دستی، از نیروی انسانی جهت بسته ‌بندی کالاها استفاده می‌ شود و بیشتر در صنعت شیرینی ‌پزی‌ ها، آشپزی ها و محصولات باغی مانند سبزیجات مورد استفاده قرار می ‌گیرند. یک استرچ فیلم دستی با کیفیت، باید نرم و کشسان باشد تا به ‌راحتی بتوان آن را با دست شکل داد. به‌ طور کلی استفاده از این مدل استرچ سبب کاهش سرعت کار می ‌شود و هزینه ی نیروی انسانی را بالا می‌برد، به همین دلیل برای کارخانجاتی که کالاهایی با ابعاد بزرگ تولید می ‌کنند، مناسب و مقرون به صرفه نیست.

 

استرچ فیلم صنعتی ماشینی

در تهیه این استرچ فیلم ‌ها، از دستگاه مخصوصی، به ‌منظور کشیدن فیلم استرچ ها استفاده می ‌شود. استفاده از استرچ فیلم های صنعتی ماشینی سبب افزایش سرعت انجام کارها می ‌شود، این دستگاه معمولا دارای ابعاد بزرگی است، به همین دلیل از این نوع استرچ صنعتی در کارخانه‌ های پیشرفته، بسیار مورد استفاده می‌ شود. هر کدام از انواع دستگاه استرچ پالت ویژگی ‌های متفاوتی دارند که توانایی ‌ها و کاربردهای آن ‌‌ها را از یکدیگر متمایز می ‌کند.

زمانی که حرف از بسته بندی محصولات تولیدی در صنایع های مختلف می‌شود، اسم فیلم ‌های استرچ صنعتی می‌ آید. تولید استرچ های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا یک بسته بندی بسیار راحت و پر مزایا برای تولید کننده ‌ها، در صنایع است. مهم ترین کار استرچ های صنعتی: محافظت از کالاها در برابر آسیب ها، حمل و نقل کردن کالاها و همچنین در نو نگهداشتن کالاها یا محصولات نقش پررنگی را دارد.

 

تولید استرچ صنعتی چه مزیت‌هایی دارد؟

همان ‌طور که به شما در ابتدای مقاله گفتم، استفاده از استرچ‌ ها در بسته ‌بندی محصولات، سبب استحکام هر چه بیشتر محصولات و محافظت آن ها در برابر عواملی همچون رطوبت، زنگ ‌زدگی در محصولات آهنی و… می ‌شود. همچنین استفاده از این نایلون‌ ها سرعت بسته‌ بندی کالاها را بیشتر و بالاتر می‌ برد، بازدهی کارخانه ها افزایش می یابد و به دلیل سبک بودن آن ‌ها حمل ‌و نقل را آسان تر می ‌کنند.

ما امیدواریم در این مقاله اطلاعات مفید و کاربردی درباره تولید استرچ های صنعتی به شما ارائه داده باشیم و شما عزیزان بتوانید با استفاده از این اطلاعات بهترین تصمیم را در هنگام خرید بگیرید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید در قسمت فروشگاهی سایت، تمامی محصولات فیلم استرچ ها را مشاهده کنید.

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.